Skogsprommis & kompis

Japp.

På morgonen började det med att jag,mimmi,pappa,mamma gick ut på en skogspromenad. Vi tog med kameran och tog lite kort. här är några:




Pallar nt mer. men om ni är vän med mig på facebook så kolla där. :P

Ja. iaf så gick vi rundan. ganska lång runda. Aja. Sen så efter lunch kom Malin b. vi lekte en stund. gjorde videosar och ja..sen kom Therese min granne och vi spela krocket, hoppa studsmatta, skratta, gjorde volter på studsmattan, kolla på TV, åt middag m.m. :)

Nu har båda åkt hem. Åt lite glass med hallon. muuuums!!


Men nu ska jag dricka te och äta melon. Vi ses imorgon...

Efter skolan såklart.. :/ <3

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Hannes Hovmöller

Kul dag, fina bilder!



/Hankan

2010-09-05 @ 20:12:38
Postat av: Michelle Desmond

Japp.



Tack! :)



2010-09-05 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0