superledsen.

nej men jag har inte skrivigt IGÅR eller IDAG. :(:(:( Sry..

Men..aa. Idag efter skolan så gick jag och matilde till hennes mammas jobb och hon skulle träna på engelska, o medans satt jag vid datan där. :P ♥

Och efter det typ en halvtimme elr nått så hämta pappa oss så vi åkte hem till mig. Vi börja göra en dans. ♥ Det gick lite "sådär" vi kom typ till 1 minut eller nått. Sen orka vi inte mer. Den blev faktiskt bra den dansen. :) ♥

Men.. Sen så prata vi med Axel i mick o hade webbcamera typ i en timme! ;o ♥

aa, sen var det IDOOOL, vi hade missat typ en kvart för vi var så inne i vårat "samtal" haha. ♥

Men då kollade vi på det såklart och det är SUPEERKUUL!♥ Men jag blir ju : ":(" när det slutar. :S
Nu måste jag göra iorning mig och borsta tänderna o så. Jag får inte sjunga alldeles för mycket. Min hund blir ju DÖV då. ♥ :P men jag ska försöka sjunga lägre men det går bara inte.. :/// ♥

Jag får väl sjunga ändå.

Men nu måste jag fixa till imorgon mamma tjatar o tjatar. Ni kanske vet hur TRÖÖTT jag är på morgonen. kommer knappt upp. ;< Men efter typ en HALVTIMME går det.
Det är gympa imorgon i skolan. Palla haha. nej men det är kul, tycker jag iaf, hihi. Men jobbigt att man måste duscha o grejor. ♥ Men det fixar ju jaag. daah. :P skoja, men ändå. Måste dra. Är riktigt sjung sugen.

Ses imorgon. Sov gott sötisar!! ♥

PUSS. ♥
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0