Denise&jag- kväll.

Hihi hejsan! <3
De blev inget sovaöver med therese för hon kunde inte sen.
menmen, denise är och käkar nu någonstans? men kommer hem när som helst och då ska vi kolla på fiiiiilm !
OOOOIIII !
Meeeen hon kommer snart & så , o nu sitter jag här och chattar & lyssnar på muuusik !
jag just nuuu
-
Men idag va jag med linnea! vi hade jätteroligt! vi gick ner till affären, (ganska långt) och köpte varsiinn glass!
Bild från idag. Jag tog en calippo och linnet en 88 . :D
Sen gick vi tillbaks och vi va nära på att dööö av värme ! herreguuud :O
Men jaaa vi filma.. filmen kommer snart eller imorgon tror jag!
nu ska jag chatta vidare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: fia

fin blogg! :)

kram !! <3

2011-04-21 @ 22:33:56
URL: http://fiaeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0