Namn: Michelle Desmond
Födelsedatum: 8 november
Ålder: 11
Bor: stockholm
Familj: m amma, pappa, 3 syskon, 1 hund :D 
Husdjur: hund jao
Hårfärg: brun
Ögonfärg: brooowwn
Hur lång är du: 1.58 tror jag :)
Höger eller vänsterhänt: Höger 
Senaste personen du kramade: hmm linnea ? 
Senaste personen du pussade: vet inte :O 
Senaste personen du pratade i telefon med: denise
Senaste personen du ringde: denise
Senaste personen som ringde dig: denise
Dagens kläder: tights, klänning 
Favorit mat: GRILLAT ! & tacos
Favorit färg: rosa
Rökt: nej
Snusat: nej
Testat droger: nej
Druckit alkohol: nej
Har du bra självförtroende: ibland?
Hatar du någon: nej, men tycker mer eller mindre om folk
När duschade du senast: Igår tror jag ?  
Har du varit gravid: nej
Har du varit otrogen? aldrig
Har du bra betyg i skolan? har inte fått betyg än.. hahah.
Skolkat: nej xP
Fuskat på ett prov: ja eller nej 
Fått kvarsittning: nope
Mobbat någon: ne
Pratat med rektorn: Ja, tror jag ?

Under de 30 senaste dagarna har du:

[ ] Rökt
[ ] Snusat
[ ] Knarkat

[x] Kramat någon
[ ] Hånglat med någon
[ ] Pratat i telefon över en timme
[ ] Pratat i telefon över två timmar
[ ] Smsat med en okänd
[ ] Pratat i telefon med en okänd
[ ] Varit vaken ett helt dygn
[ ] Haft utegångsförbud

Antingen eller:
Cola – Fanta
Öl – Cider - Saft
Svart – Vit
Pizza – Hamburgare
Pop – Rock
Sommar – vinter
Strul – Kärlek
Lycka
– Pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0