Faaan jävla skitkorv.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH baaaajs! skrivit jättemycket på det andra inlägget och massa ! så CP:ade internet!
FAAAAAAAAAAAAAAAAN. tar om det nu:
Glad påsk vakkra människor. lite sent för att säga de ?
Har liksom inte hunnit blogga, varit social mot gästerna  å så !
Men de har varit mys , vi har ätit påsklunch massa gott! tagit massa bilder!
quot;>Vi har letat efter påskäggen so va gömda som påskharen värpt med godis i ? :P haha <3
Meeeen jaaa.. tog massa bilder som kommer imorgon för hinner inte ladda upp dom nu !
Therese gick över och skulle packa sina saker för hon ska sovilova över hos miiiig ! mys ! <3
O vi ska typ kolla på film och prata o sova någongång i livet.. ^^ :D
Tessy kommer snart så jag ska fixa lite här o så .
om ni undrar varför jag typ aldrig sover hos therese är för att hon har 2 katter och jag är allergisk mot de och jag brukar känna de på natten såhär astma för de fick de hos tilde o de va obehagligt. så hon sover här de går lika bra de! *Y*)
hihihi visst är vi fiina ! nu ska jag fixa lite här hemma. aja pusspuss ses senare eller imorgon !
(påsk)-hare(n) bra. hälsar  lilla jag och påskharen..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0