Haha, har inte pallat blogga.. xd

Hejsan!
Hemma idag igen, jag vaknade vid typ 10, gick upp & åt lite frulle.. :p<3
men vänta.. ska bara ge mimmi lite lunch..
--
Så.. haha tog 1 min paus mellan bloggandet, höhö men nu är jag här igen. xp
men ja... har kollat lite på tv, spelat lite spel och nss har jag kollat klart på en film jag såg med syrran som också är förkyld! de va kul. den sluta för kanske 5 min sen och nu sitter jag här och bloggar.. :P
jag missa bästa onsdagen också.. åååh de är så tråkigt & vara sjuk!
Men nu ska jag gå och sätta på mig min One Piece och kolla på tv en stund. höhö . orkar inte blogga så mkt idag, ni fick så mycke inlägg igår nivet !
:P
Saknar dej gabbi och alla er andra skrattmänniskor!

Kommentarer
Postat av: Elin

krya på dig!! <33 :) jag tror du har smittata ner mig via bloggen för jag fick igår kväll ont i halsen :( nejj int är det ditt fel! :) <3

2011-04-06 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0