Har inte orkat blogga..

♥ Hej på er ♥
Jag har inte riktigt orkat och haft lust att blogga.. har inte riktigt haft något nödvändigt att säga..
men.. idag har det varit en slappar dag och ganska tråkig. ):
..för att ingen fick jag tag på ..
men .. då lyssnade jag på musik i min iPhone med hörsnäckor och sola i typ mer än en halvtimme så jag har nog fått lite färg!
Jaa.. sen har jag väl bara gått en promenad med mimmsan och sen suttit och nördat facebook. ♥
hahah. De va då min dag!
Åt världens godaste lunch ! Asså jag och mamma gjorde en sallad, låter jätteblä'k med de va inte de ! för vi köpte duvet 2 burksallader med pasta, kyckling och fick med jättegod dressing!
Men då mixade vi ihop 2 sånna, och blanda ner extra kyckling, fetaost, tomater, parmezan och massa goooott i den!
och de blev jättemycket sallad men alla va så hungriga.. men de tog inte slut allting ändå ! de va verkligen mycke!
Men aaa de blev godast med den där dressingen, den gjorde suuusen (eller vad man ska säga?)
haha men jaaa.. sen kollade jag och mamma efter en ny cykel till mig för den gamla va för liten.
Så vi kollade på en och åkte dit och kolla men den passade inte, dne kändes konstig och de va ingen fotbroms och handbromsarna var jättekonstiga och kunde knappt bromsas!
Så åkte hem igen!
Sålde i alla fall min gamla cykel för 1500 kr! det var väl bra! De ringde jättemånga och ville köpa den!
Så jag blev av med den snabbt! skönt!
Ikväll ska jag bara va hemma - igen och se på TALANG 2011 ! Jag älskar det!
För ingen får sova hos mig eller jag hos dom för de är ju påskafton imorgon , så då kan ju ingen sova kvar här tycker mamma för då blir de jättekonstigt? :P
Jaja imogon kommer mormor, farmor, farfar, nathalie, martin och denise är här och såklart mamma o pappa!♥
Å då ska vi leta efter dom smarriga påskäggen. höhö ♥ längtar!
godis in my ♥

en jaaapps, har inte så mycket mer att säga? på söndag så ska vi äta på en finresturang för mormor bjuder oss, och då ska vi äta påsklunch elr om det va middag? heh.
Men nu ska jag typ ut och.. eller nej jag stannar nog här vid bloggen & facebook och softar.
OMG va inlägget blev långt , dom som läste hela, kommentera och säg om ni gjorde det!
heeelt underbaart ! det är våååååååååår ! kan ni fatta! slippa dom irriterande jackorna, vantarna, mössorna, halsdukarna och vinterstövlarna! nu kan an för sjutton gubbar gå i linnen ! BÄÄÄST !
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0