Heej, de va längeseen :O

JAa, typ några timmar sen! längesen, jagvet!
Men vad gör nii?
Jag gör inte så mycket mer än att blogga hos eeer. eller till er.
Men de sista inlägget, efter de så va jag med therese ! :) vi cyklade en sväng typ en bit och sen tillbaks. haha
sen så hoppa vi studsmatta o så till 6, då gick jag hem och åt mat, falukorv & potatismos ! asagott!
vad åt niii?
Vi tog några bilder, typ 5 styckna . - för sen dog kameran. så bilder kommer imorgon. några då, så förvänta er inte sååå mycke!
Meeeen...
Ja sen har jag inte gjort så mycket mer än att äta ett litet oskyldigt äpple och kollat på TV:n.. så har inte så mycke å säga så vi hörs när vi hörs!
gammal . 2 år sen tyyyp ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0