Hemma från vickan.

Hellu,
jag kom till vickan typ 11. (: vi satt & prata en stund och satt vid datan till 12 typ, sen drog vi ner till näsaäng och bara satt och prata o inte så mycke mer ? :P
sen gick vi hem och åt lunch (: japp sen så öööh så satt vi vid datorn och gjorde inte ås mycke mer ! vi prata rätt så mycke om massa gamla saker o så. :)
Sen klockan halv 4 eller kvart i då om man är noggrann åkte vi till tennishallen för vickan skulle ha träning (som hon inte visste som hon kom på) så jag satt å vänta i en timme till 4:ra.
sen åkte jag hem!
japp de va min dag de!
Ikväll kommer mamma hem från göteborg typ vid 8.
jag och pappa ska typ grilla nånting gott. Jag är så sjukt förkyld.. skitjobbigt.. menmen .. ): sånt skit får man tåla även om de är väldigt jobbigt!
jag o vickan idag (:
Puss ha de bra vi syns senare (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0