hiss&diss

* Att jag har hittat mina converse!
* Att det snart är vår och äntligen varmt så man slipper dom jobbiga jackorna! xd
* Att vintern är över, äntligen!
* Att jag ska äta makaroner till middag :D (inte bara då men) xd mums!
* Bloggar med bra uppdatering & mkt bilder! :)
* Att jag har skitont i halsen!
* Att jag inte kunde gå på dansen
* Bloggar med sämsta uppdateringen! vet att jag har de ibland också . men inte alltid. visst att man kanske är borta eller inte kan blogga men 1 dag och vissa har dålig uppdate på typ en vecka eller mer!
* Att jag har korta & fula naglar. xd
* Att de fortfarande är rätt så kallt ute!
* Att de är måndag (långt till fredag)
* Att jag är rädd för jag ska vara sjuk till på fredag (talangjakt) blev sjuk förra året då också. ): så tråkigt &missa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0