kanske.

kanske ska forsätta. får se om min statistik höjer tills imorgon , annars tar jag en paus!
men i alla fall..
jag har varit med gabbi idag! (: de va kul ! vi va hos henne först och öva på dansen och gjorde våfflor o de va gott! sen åkte vi till tebban och gick runt och kolla, vi köpte en skön tröja och lite saker till showen, och vi köpte också VERY BERRY smoothi'n! den var supergod!
men japp. vi var där till typ 5, sen åkte vi till mig. vi tog massa bilder på "självutslösaren" och ja.. de va kul vi skratta sjukt mycket!
hahahah.
men jaaaaa.
ska gå och göra något annat eller typ chatta!
men snälla sluta inte läsa & kommentera! :( :)
jag och gabbi, tog typ 200 bilder så aaah orkar inte lägga upp alla! :p
Puusss

Kommentarer
Postat av: Elli

DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA!!!!

2011-04-04 @ 07:21:25
URL: http://goldenpridepotatis.blogspot.com
Postat av: Elin

jag läser och jag kommenterar ;) inte för att skryta^^ haha :D men inte sluta blogga :D

2011-04-04 @ 18:03:04

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0