kille & tjej-dag

heellu igen..
glömde o säga att idag hade vi kille-och tjej dag, och killarna klädde ut sig till tjejer och tjejer till killar. så vi förvirrade våran fröken ! haha när hon kom in så blev hon jättechockad! haha!
men jag glömde.. ):
figge va "lady gaga" han hade typ vit peruk, korta leggings, smink o så.. haha askul !
och david hade brun tjejperuk, klänning och klackskor!
linnea w va typ Carl von linné - stavning?
haha alla såg jätteroliga ut.. och jag va då vanligtvis en kille som klädde ut sig till tjej..
(säger vi)
Fingal & Linnea w - hahaha :D
-- tog maaaassa bilder.. men vet inte om jag får lägga upp dom --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0