Meeeeeeeeeeeeej

Namn: Michelle Desmond
Smeknamn: Michan, Micha, Michy, Miche och 1000 till.

Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nope

Längd: 1,58 typ?
Skostorlek: 37-38
Bhstorlek: Har ingen . xP

Hårfärg: Brunt
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, typ, lite olika. 
Vilket shampoo använder du: Typ nått grönt? eller venne ? xd
Vad är du rädd för: 2012, fortfarande ganska rädd för de.. alla går ju runt o säger de.. 
Gillar du att tvätta: eh nä?
Gillar du Berg-och-Dalbana: njaaa.. inte så . xd


Senaste:
Film du hyrde: Kommer inte ihåg ;o
Film du köpte: nån igår som jag nt kommer ihåg va den heter. :P
Låten du lyssnade på: E.T

Tv program du tittade på: Kommer inte ihåg..
Personen du tänkte på: venne riktigt haha.

HUR MÅNGA:
Gånger du varit kär: öh vet inte 
Gånger ditt hjärta brustit: flera, tror jag ? 
Hjärtan brustit på grund av dig: flera, tror jag ?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte, inte så jätteofta tror jag. Mitt namn är ganska  ovanligt.
Ärr du har på kroppen: Vet inte..Inte alls många

SENASTE:
Personen du fick mail av
: Facebook, vem annars.. ? xd
Personen du fick brev av: Vet inte
Personen du fick sms av: daniel tror jag ?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nyss
Saken du köpte: hmm vetinte riktigt.
Vad har du gjort idag: massa

Var det kul: ja
Hur tidigt stiger du upp: Vardagar - 7.00 eller 8.00 (beror på när jag börjar) Helger - 11.00 typ
Gillar du att slåss: öh låttsas slåss men inte bråkslåss haha. xP
Vad ska du göra idag: Dagen är sluuuut
Är du seriös: Iblaaaaaaaand, beror på
Vad är du allergisk mot: Nötter, pollen & pälsdjur utom vissa hundar!
Var har du ont: Ingenstans just nu  
Använder du hårspray: Nepppppppppppppppp.

 


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha ljuger du nu eller;-)

Haha skoja du ljuger väll aldrig

Men heeeeej kvinna;-))

2011-04-10 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0