Ormar..

Hej läsare!
Jag vaknade vid typ halv 10 av att mimmi smaskade en morot precis vid öronen på mig. -.- kul ?
nej inte direkt..
men aja sen gick jag & denise ut och hoppa studsmatta och tog massa bilder, sen gick vi en liten minipromenad och tog mer bilder å så. :)
bilder kommer sen!
Men i alla fall! efter de va klockan kanske 1 ? då va jag med therese och , eller innan, så va therese ensam eller med sin bror som går i 7an. och då ringde hon och va jätteskakis och sa: " Kooom, de är en orm här utanför!!" jag gick till henne men hann inte se den.. jätteläskiiiigt! men aja sen hoppa vi studsmatta å så. inte så mycke mer har jag gjort idag. men bilder från dagen:
denisen
vigo.
--
Mer bilder från idag kommer senare för nu ska jag äta köttbullar & pasta! hörs sen!
puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilket vigo till syrra

2011-04-18 @ 16:50:35
Postat av: Mami

Älskar bilderna!!

2011-04-18 @ 21:13:53

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0