Riktig vår!

Heej !
LOOOOOOOOOOV !
Helt underbart, känns otroligt skönt!
Har i alla fall precis, eller för ett tag sen varit och dansat med Erica, Olivia, Gabbi, Malin och Hanna var tyvärr sjuk idag. ):
Men jaaa.. vi har dansat då, haft lite vattenkrig och massa annat. :D
Men aja, nu sitter jag här och gör inte så mycket alls, ska typ sätta upp studsmattan nu och hoppa studsmatta.. våren är ju här då måste man ju liksom passa på även fast den kommer va här några månader till eller MÅNGA månader då, får man hoppas..
men jaja har inte så mycke o säga. är väldigt hostig så jag hostar i gång var halv minut, minst!
men denise spelade nyss FREDAGS mys sången. Härlig sång att lyssna på på fredagar! eller huuur ! men nu är jag upptagen, haha ska ut och BYGGA upp studsmattan som ni redan visste..
VÅÅÅREN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!
Pussos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0