Risotto!

Hääällu !
Jag har ätit middag, mumsig middag! de va risotto & kött ! gottigott!
Risotto är som ris med buljong, massa permesan och annat! de är klibbigt ris! jättemumsigt! :)
Nu byter jag ämne .. men vi har INGEN LÄXA PÅ HELA VECKAN ! niiice !
för vi har konsert på torsdag. :'D
spännande jaaao.
<3
. . . . . aso jag haringet att säga egentligen . . . . .
Så får nog sluta skriva nu för jag orkar inte + har inget att säga!
ni får kommentera mer nu kej ? :)
PUSSS HEJDÅ
Ps; pappa är asjobbig och bara retas ooåååh han är skitajobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0