Skådespelare för en dag!

Hej!
Idag har jag varit i fotografiska. de börja med att jag åkte dit i stan, till slussen då. och mötte nathalie vid mcdonals och vi satt & planera å så. (:
Sen gick vi bort till fotografiska. vi hade en lokal vi hade hyrt!
Och då förbredde vi allting. jag satt o vänta och träna på att blåsa såpbubbler.
O jaa. xp prata lite med dom andra där och så, sen bytte jag om till de jag skulle ha. Det va en rosa/lila sammetsklänning.. och det är en rockring runt. skulle va som henne:
hon . exakt en sån klänning hade jag och håret exakt sådär och skulle blåa bubblan!
De gick bra och de tog typ en & en halv timme o tupera mitt hår stort och sen göra det som en boll och hade en strumpa i så det skulle hålla! hahaha.
Men ja . vi blev klara vid 5 ungefär. då bytte jag om till vanliga kläder och hade fortfarande den tuperade frisyren på och sen drog jag till ellifanten på tjejmiddag !
Vi kom dit och vi åt hemgjorda pirorger. gott!
sen så kolla vi på film. den var väl OK ? förstog inte riktigt och kom inte ritktigt in i den men okej. de va ändå mysigt och sitta hela tjejgänget! MEn ja sen prata vi lite och körde s&k hahaha :D och då gick mackan & anna ut till grannen och sköng. mackan hade rosa peruk ! hahah de va läskigt. vi skrattalite och så tills halv 10.
då drog jag hem och nu sitter jag här. har ganska ont i halsen.. och hostig o så. jobbbigt ! bilder kommer lite..
O juste , där borta också så skulle vi spreja vita strumpor röda med sån där sprayburk! hahahah ! så ah lite bilder från dagen här :
kolla så normalt!
Här va lokalen vi var i!
Min "lunch" som vi åt , gott!
på tjejmiddan (': mys i soffan :D
love u linnea ! <3
jag är en litet "troll" som gabbi säger. x'd
men ja .. sen är de några videosar som ni inte ska se . haha nej men vill inte visa dom. xp
hahah men ska dricka te nu och chatta med mina älsklingar. <333 (':
hahaha nej men ska chatta med dom roliga !
Hörs imorgon, hoppas ni har haft en bra & rolig dag!
puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker!;)

2011-04-10 @ 10:18:45
Postat av: Elin

vackra bilder! hoppas du hade en rolig dag! :)

2011-04-10 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0