skippilippar dansen idag.

Jaaa.
Jag har fått en ny förkyldning och fått sjukt ont i halsen. imorse kunde jag knappast prata och vi hade 2 timmars musik så jag fick bara sitta med och kolla i noterna för jag kunde verkligen inte sjunga oc knappast prata heller! Men jag kämpade ändå. vi har ju liksom nationella prov o så , då vill man inte vara sjuk och missa och ligga efter, såj ag kämpade ändå. Men de gick bra.
Så nu åkte jag hem och tog de lungt, igentligen har jag dans nu (tio i) men jag skippar den!
Imorgon ska jag nog gå och kolla min hals och kolla vad som är fel för har haft det sen december, de är ju jobbiigt!
Så.. ja..
men jag har i alla fall kommit hem nu, jag har tagit två rostade goda mackor, vitamindryck, färska jordgubbar och te! det är en bra medicin för "halsonda" människor. xd
haha, ja men de va gott & bra
Så just nu sitter jag i vardagsrummet och dricker te och kollar på tv och sitter och bloggar till: http://michelleblevnamnet.blogg.se/ .. som sagt. haha ..
men ja.. hoppas ni läste och diggade inlägget som jag skrev från hjärtat.. haha nej men hoppas det var OK för en stund härdå. (;
haha,,,,,,,
Men har inte mycket o säga, bloggar mer senare (:
tyyyp onskefull blick eller vaad? (;
haha  hare(n) bra!
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas halsen blir bra snart! <3 :)

kraam <33

2011-04-04 @ 18:00:38
Postat av: Ida

Krya på dig :)

2011-04-04 @ 21:01:46
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0