Taget från isabel

FAKTA:
Smeknamn:
Michan, Micha, Mich, Michy, Miche, Micho, Michi och 10000000 namn till. hööh

Födelsedag: 8 november
Bor: Sverige/Stockholm.
Arbete: Skolan..

FAVORIT…
Färg:
Rosa
Plats: Hemma
Drog: Mobil och dator,typ?
Fordon: Ingenaning
Film: Mååååånga
Djur:  hund
Affär: Bikbok, H&M, Vero Moda och Gina

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: vadfan ja

Gnälla: hah, ah
Skrika: Ibland kanske
Sova: men ja
Drömma mardrömmar: Ibland inte så jätteofta
Försöka vara annorlunda: Är mig själv.
Klä dig i svart: Ibland eller ja
Hata folk: Yes
Lita på folk: Mh

NÄR…
Åt du senast:
Till lunch i skolan.
Läste du en bok senast: Skolan
Var du på konsert senast: Hmm sen jag hade konsert förra gången, men ikväll :DDDD
Kysste du någon senast: kommerinteihåg
Svor du senast: Håller inte direkt koll
Klagade du senast: venne
Är det sommar: Är typ sommar nu

VEM…
Saknar du:
Mångaaaaa ! som julia, tilda, tilde, och nästan alla i förra klassen ! 
Rörde dig sist: Eöööh typ gabbi, figge, adrian, nicke, linnet och 100000 till, har ingen koll vem jag krama sist.. hhöhö.
Kysste dig sist: venne
Fick du sms från senast: orkar inte kolla

HAR DU…
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många
Tvångstankar: hahah, ja
Någon annan psykisk sjukdom:
Färgat håret: nej
Brutit några ben: armen, om de räknas som "ben" hahah. 
Egen dator: såklart
Gjort bort dig rejält: haha, ja ! tror dee
Bra självförtroende: ibland, ibland inte, beror väl på
Haft sex: nej?

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja

HUR...
Går du:
Med benen ?
Fördriver du tiden: Inne på datorn eller e me kompisar
Mycket pengar har du: ingen aning
Ofta diskar du: Aldrig
Ofta städar du: När jag måste och när det behövs
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: HAHAHAA hmmm... typ 1000 g om dan ! men neej men jag vet inte ?!

 

ÄR DU..
Öppensinnad: det är?
Arrogant: och vad är det?

Osäker: Ibland
Blyg: ibland, men inte ofta
Smart: Smartast !
Sentimental: Vad är det?
Pratglad: Oftast
Beroende: nej jag är inte beroende av ngt.

O den där är sjuktligt gammal typ mer än 1 år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0