Talangooo.

...Och nu menar jag förstås talang, de som går på TV. (4an) haha. ;)
Det börjar åtta ! xp
Meeen aaa.. ska ni se de ? får typ inte missas? :o
hahah. har ont i halsen men de går över!
--
Och vet ni ! imorgon ska jag ju vara med på en reklamfilm och jaa.. hahhah ska bli askuuul och dom ska typ ta bilder också .. några? är inte säker än.. spännande! ska upp typ halv 9 elr ngt ! hhöhöh. men då ska jag typ ha en rosa klänning, stort hår och typ stå & blåsa såpbubblor eller ngt? :O eller jag venne riktigt. få  se imorgon!


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0