Våååååår !

Heej!
Nu ska jag berätta om min dag..
Först gick jag, mamma & mimmi ut på en promenad i näsaäng, xd
bilder från promenaden:
Kolla, isen börjar smälta!
förut var det, isen börjar komma!
men äntligen försvinner den snart. :DD
äääh vet inte riktigt va jag gör.. :o
----
Där va lite bilder från promenaden!
I alla fall, efter det gick vi hem och sen åkte vi till mormor för vi skulle gå
och äta på resturangen : ESKADER i näsbypark. De va gott! jag tog 4:a små rätter, de va kyckling, friterade räkor och lite mer smaskens! jag orka inte allting ! blev jättemätt ! till efterätt va det friterad banan & glass! lite avis? (;
lite bilder från lunchen:
såhär ser de ut, ser inte så gott ut va, ? men de va de ! goare än vare ser ut!
Skoj bilder kommer nu från camwow:
haha mamma fint!
hahaha -- såhär ser jag ut egentligen. NOT.
hahahaha mormooor !
När vi skulle åka hem så fick vi syn på dethär... vacker syn? - NEJ! herregud O:
---
Men när jag kom hem så va jag med THERESE ! vi sopa på gatan & lyssna på musik från mobilen! vi ville ha bort gruset! hahah :D men vi är inte klara men vi gjorde en del!
Men ja . sen så åkte vi lite sparkcykel. (:
Och seeeen satte vi upp hennes studsmatta på hennes trädgård och tog massa bilder, vill du seee? (;
här får ni massa bilder:
oooooooooooooooo... HOPP!
Sååå det räcker med bilder för ett tag nu . hahah nej men inte än vettni för till middag åt jag VÅFFLOR! sååå gott här kommer dom:
den första våfflan som hette Rudolf!

Andra våfflan som heter eller hette då BÄRT med Ä !
---------------------------------------
Och nu har jag ätit klart och sitter o bloggar och dricker mjölk. intressant jag vet! hoppas ni gillade bilderna ! kommentera gärna!
-
Imorgon ska mamma & pappa åka bort typ nånstans och sova borta nån annan stans så då ska denise va barnvakt!
aja puss!
--
O VET NI! nu är det vår, på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Ojojoj va många bilder

Kan du räkna dom;-)

2011-04-10 @ 20:16:05
Postat av: Elin

härliga vårbilder!! <33 älskar om! <3 :) ditt hår är jätte fint när det är tuperat! :)

kraam <3 :)

ps. Snygga våfflor! ;)

2011-04-11 @ 11:06:34

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0