Bähähhäh.

Tjenaretjenare!
Idag var de inte så bra uppdatering heller men de är ju inte så konstigt? Är ju i GOTLAND men kommer ju hem imorgonkväll då blir de vanlig uppdatering! Iallafall.. Idag så var en OK dag, vaknade vid halv 11 eller nått? Då käka vi alla frukost. Sen så tog vi de lungt och kolla på bilderna & jag duschade. Sen drog vi ner och åt lunch, Jag tog ceasarsallad, ( som ni vet ) de va supergott! Sen så gick jag & nisen o köpte glass medans nathalie åkte hem (3) och sen gick jag och nisen till en marknad på torget, ganska lien marknad. Där så var de några störande killar som typ tyckte vi var snygga. ( dom var kanske 16 år?) och dom följde efter och gav oss rabatt på deras grejer dom sålde och fråga hur gamla vi är, haha lite kul men dom var jobbiga. Dom gav oss slängpussar hahah xd
men jao sen gick vi vid 4-5 och mötte mami o papi och köpte ett par mjukisbraller, de spöregna och hade shorts och frös som en ispinne. Så köpte ett par "VISBY" mjukisar :'D
Sen gick vi till "SOLKRISTALLEN" där köpte vi en humörring för att se vilket humör jag är på + en tursten! alltid lika kul att köpa, vi är där varje år! Kul eller hur ? :)
Men jao sen gick vi hem vid 5-6? och då så .. ja tog vi de lugnesh. hahah. Men jaaooo. nu har denise åkt. eller hennes båt går om 10 min .. :/ tråkigt att dom åkte .. :(
Om jag ska va ärlig var de roligare förra året. Liksom inget slår de .. ! Men aja, ska inte ha så höga förväntningar liksom, jag brukar alltid ha de .. vilket inte alltid är så braaa ..
Men nu ska vi äta så herrå ! SES SEN!

Fett snygg header va ?!?! <3
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0