GUUUUUUUUD förlååt .. :/

Har inte kunnat blogga på nästan hela dan ! Har varit med gabbi! Hon kom hit vid halv 12, då tog vi massa foton och sen åkte vi till näsaäng & badade massa och hadere mysigt ! Sen åkte vi hem till mej igen vid 4 eller nått och tog mer foton & filmat, sen åkte hon vid 6 för då fick jag gäster, Carla & william. dom är 5 & 7 ! Då hoppa vi studsmatta, lekte lite xd och sen så kolla vi på film, smådeckarna thihihi , men den var rätt spännande haha xd
Men dom åkte för kanske 10 min sen, och då gick jag en snabb prommis med mimmi, och nu ligger mimmi helt slut på golvet och sover som en STOCK HAAHAHA hon är skittrött efter kvällen! :P Men ja .. nu sitter jag här också väldigt trött .. imorgon ska jag vara med gabbi igen & kanske med några andra åsså !
Men här är bilder från idag:
på näsaäng ;)
köttbullemacka :D

söt :love:

OCH HEMMA IGEN:
IGGA HÅLET PÅ TRÖJAN ! :/
Jaaa de va alla bilder! Va tycker ni ? :) :love:
Men i allafall .. Ehm ska sova snart, iallafall göra i ordning mej .. men ska fixa några tidinställda imorgon så de inte blir världens sämsta uppdatering IGEN - men idag hade jag ett liv liksom. Men vi hörs imorgon !
PUSS & GODNATT  O GLÖM INTE ATT KOMMENTERA! :)





Kommentarer
Postat av: fia

vad söta ni är ! <3333

2011-08-05 @ 10:47:30
URL: http://fiaeliassons.blogg.se/
Postat av: Wilma

Tack sötnos <3

Fina bilder :)

2011-08-05 @ 10:53:15
URL: http://wlmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0