Hallådär, sitter vid datorn ..

Jaaao ! Nu sitter jag vid DATORN, de va längesen jag "datablogga" för jag brukar smsblogga. Därför blir de så små bilder .. xd thehehe men de går inte att göra stora såni får stå ut, ni ser ändå bilderna. Iallafaall så .. fixa jag bloggen lite. Den blev HELT OKEJ men ska ändra tillbaks när jag kommer hem, de är bara nu måste ha en tillfällig för den andra hade så stor rubrik och blablabla .. nu får de va såhär så ändrar jag hemma sen! OKEJ?! :D
Nu sitter jag och slappar. Idag var de en regnig dag, tyvärr. Men vi har iallafall gått till medeltidsgrejen vid vattnet men mormor orkade inte vara kvar, då gick vi till resturangen "VINÄGER" och käka toast! Eller JAG gjorde. Mormor tog lax och mamma o pappa kycklingsallad. De tråkiga där var att hon som jobbade där hade sån tråkig "attityd", hon var urtråkig och dålig survise. Så fick dom någon dricks?! SVAR: nej.
Men maten var god men hon var inte god, eller va man ska säga. Sen gick vi hem och satte oss o spela kort. Vi spela tian och mormor vann, de va kul att spela tian, de är verkligen superkul. Sen så spela vi " MED ANDRA ORD" Ett superduper roligt spel vi spelade efter till typ 6. Då satte i kycklingen i ugnen och gick och handlade tidningen, sen gick vi tillbaks och åt maten. De va gott. Nu sitter jag här och gör inte så mycket just nu, bloggar, de är de ända jag gör. Vi har tagit supertråkiga & dåliga bilder med kameran - men vi kom ju igår så har inte hunnit. Nejmen mina föräldrar är inte direkt proffsfotografer om man säger så .. dom är nybörjare haha, men denise och nathalie är 1000 gånger bättre så de blir kul när dom kommer på tisdag! Och ta massa fina bilder och spela spel & hare mysigt! Men nu ska jag nog spela spel igen - med andra ord, spelet. Men vi hörs senare, nu blire mer mobilbloggning men hoppas ni gillar att jag gör de ! Tycker ni de är bra att jag mobilbloggar var jag är osv .. ? KOMMENTERA!
Hörs! Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: AnnaJ

sv: Så lite så :D

Härligt! Det är bra med mig med, kram

2011-08-07 @ 20:17:28
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0