HEMMA!

Hej alla! Förlåt för jag inte blogga nått imorse men hade de stressigt så hann inte!
Idag så var jag i skolan och allt gick bra, de va inte en sån jobbig dag idag faktiskt, rätt slappig! Musik hade vi 2 gånger , alltså i 2 timmar sammanlagt. USCH vi sjöng en jättetråkig låt första lektionen när vi sjöng med 7 musik .. hahha fy den var så tråkig så höll på att somna.. De va 4;ra stämmor på den. OKEJ NI FATTAR SÄKERT INGENTING SITTER OCH SKRIVER BULLSHIT FÖR MEJ SJÄLV HAHAH.
Men ah, sen hade vi SO, svenska och lite mer! Åh har inte än kommit in i alla rutiner än, med massa läxor + att man inte får läxor i en planering man har hemma som man hade i femman, nu har man almenackor som man måste komma ihåg och ta med, nu har jag skåp så man får hämta grejer varje timme typ. I femman hade jag bara 1 klassrum och hade mina grejer samlade i bänken. MYCKET SMIDIGARE JU. Så de är lite jobbigt. Men de är förvirrat i början men de blir väl bättre om några veckor.
JAJAJAJ, efter skolan traskade jag mej fram till dansen. Gabbi var sjuk idag så kunde inte gå dit med henne eller sitta och vänta på att Olivia och Erica kommer för dom slutar typ 3 så dom kom hit typ kvart över 3 och då hade jag väntat i 1 timme typ på dom och satt å kollade på väggen typ, KUUUUL. Så glömde jag att blogga, kom på de precis när dom kom och då orkade jag inte. Erica hade med sig sin kompis Karin så då har man lärt känna henne bättre :) JAg, Erica, Karin & Olivia köpte mellis så satt vi och prata lite i dansgrejen, Dansen började 4 så då drog Karin hem så då gick vi in och dansade hahah. Men de gick bra och vi sluta 5, då drog jag heeem.
Så då börja jag på min läxa men fortsätter efter maten för ville ju blogga!
Men nu har jag inte så mycket att säga och ska äta nu men I'M COMING! Tror jag bloggar vid matbordet om vad de blir för mat eller vi får se!
PUSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0