Hiss & diss !


-  Att de va sjukt blåsigt idag!
-  Att de ska va dåligt väder vissa dagar här resten när vi är här ..
-  Att vi ska åka hem snart :O
-  Att jag saknar gabbi sjuuukt mycket!
-  Att figge ska flytta till afrika i 1 och  ett halft år! :( Han åker snart och får inte äns tag på honom. Måste säga hejdå. :/
-  Att .. jag inte kommer på nått mer dissgrej..


-  Gotland! Underbart ställe. MICHELLE <3 GOTLAND.
-  Mitt rum på gotland xd
-  Mimmi söten . <3
- Sms - bloggning! Smidigt och kul! :)
-  Att mina syrror kommer hit imorgon på morgonen !
-  " Med andra ord " spelet! Sjukt kul spel!
-  Medeltidsmarknaden här! Jätteroliga grejer + att de finns varma äpplen på pinnar o så som jag ska få prova :D
-  Smultron bodylotion från B&B (björk&berries) ! Skriver mer om den i nästa inlägg :D

Kommentarer
Postat av: Niles

Hallå! Dags för tävling igen! - Dagens blogg! Tävlingen avslutas den 8:e Augusti 22:00. För att delta kommenterar du helt enkelt! Ha en fortsatt trevlig dag!



http://dirtyhome.blogg.se/2011/august/tavling-dagens-blogg.html

2011-08-08 @ 18:07:31
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0