I'M HOME ..

Hej alla och förlååt för dålig uppdatering .. men har inte hunnit blogga .. idag har jag iallafall varit med therese till typ halv 2, då åkte jag till min nya skola på möte där typ och gick egenom lite grejer o så med OVE ahahah våran mentor xd sen åkte jag och mamma till täby och där käka jag lunch, ris o kycklingbitar med sötsursås & vitkål! Jättegott! Sen köpte vi lite skolgrejer man ska ha , - linjal & sudd å så. nu fattas de bara pennskrin och miniräknare .. ajajajjaja. Så vi kom hem för inte så längesen och jag är SJUKT trött. Har INGEN aning om varför menmen .. Ikväll blire bara jag och mamma hemma för pappa är typ i belgien eller nått och kommer hem på söndag! Så jag och mamma ska snart iväg och springa, sen laga tacos och käka sen se på film å så! :) MYS.
Men ja.. ska fixa några tidinställda grejer nu så tjao.
En header jag gjorde igår, snyyyygg?
pussssss

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkligen super snygg header!! :) ...i belgien eller nåt! hahhaa ;) det lät så roligt, vet inte varför... :o :D

2011-08-19 @ 21:08:20
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0