JAG ÄR LEDSEN..

..att jag inte bloggat
Har fixat bloggen + har varit vid TV;n för har varit själv och pallade ej blogga då! Men nu har pappa kommit hem så ja .. ska göra i ordning mej nu och lägga mej, för ställer klockan på typ 10 eller nått och då ska jag nog powerwalka sen åker jag till nått centrum med mamma igen och leta efter skolgrejer man behöver! Nu är de nya tag och måste satsa allt på skolan .. så bloggningen när de är skola, de är nog som vanligt, fast inte blogga på dagen utan mest på kvällen och KANSKE ett inlägg på morgonen via mobilen och kanske sms; blogga på skolan! LIKE?!
Så de blir nog bra, men måste koncentrera mej på alla läxor så jag inte får dåliga omdömen och liksom är för okoncentrerad och göra läxpr i tid osv .. så måste skärpa mej och sitta vid datorn i HÖGST 1 timme om dagen .. så ni vet, så världsmycke bloggning blire inte med några inlägg om dagen blir de nog!
Men ja .. ska sätta på mej sovkläder och borsta tänderna och rengöra ansiktet m.m så ja.. vi hörs nog imorgon!
DÅLIG UPPDATERING IMORGON MEN DE ÄR JU SOMMARLOV 1 DAG TILL SÅ MÅSTE PASSA PÅ ATT LEVA LIVET ! men vi hörs imorgonbitti tror jag och sen på kvällen imorgon , äsch vi får se !
PUSS & GODNATT!
Saknar dej ericis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0