Läskig statestik :'(

Heje.
HATAR MIN STATESTIK SJUKT MYCKET! den har sjunkit som bara den så de är helt sjukt, kommer nog sluta blogga snart pgr. av MASSVIS med grejer .. Men ja .. Inte nu iallafall ..
Idag så .. jag var ju med denise först så blev jga sjussad (stavning?) hem av denise :) SNÄLLIG ! När jag kom hem så gick jag till Therese. Då skulle jag härma danser på musikvideosar, OJ VA BRA DE GICK! NOOOOOOOOT. AHAHAHAH therese garva ihjäl sej åt mej :/ HAHA men såg helt knäpp ut för jag kunde ju ingenting ;)
Ahja, sen så ville vi vara snälla och hade inget och göra så vi gav mamma ansiktsmask och lungnande musik & fruktsallad! FAN VA VI ÄR SNÄLLA ASSOO :D
Hon blev jätteglad och avslappnad :) Vi hade tänt ljus och fixat för vi älskar att vara snälla iihiihihihih.
Men efter .. blev vi lite avundsjuka så vi gjorde samma grej med oss själva :D Vi satte på oss badkläder och badade i jazzutsin med 33 grader och prata och hade kul! Efter de så duschade vi & kädde på oss o drog hem till moaai ! Där så satte vi på oss ansiktsmask. Jag tog jordgubbsmask och therese typ nån konstig, grön mask hahah.
Men sen så la vi oss i sängen med tänt ljus och satte på den där avslappningsgrejen där dom pratar liksom " SLAPPNA AV I HELA KROPPEN OCH TA ETT DJUPT ANDETAG" Eller va hon sa, och va bra de gick .. NÖÖöööÖÖÖÖÖÖÖÖÄ ! Vi garva ihjäl osss hahahah ! vi fick massa skrattattacker så ah hhahah !
Men ja .. sen tvätta vi bort masken och satte på oss våra one piece's och drack te & åt knäckebröd och kolla på TV, Ghost wisper eller hur de nu stavas & heter .. Så de sluta för kanske 20 min sen så kom hem för inte så länge sen! Då gjorde jag i ordning mig och la mig i sängen så nu ligger jag här och bloggar .. Vad gör ni då ? :)
Men nu ska jag läsa bloggar .. TOG TYVÄRR INGA BILDER IDAG FÖR .. AH THERESE VILLE INTE TA BILDER SATTE .. AH ! MEN NI FÅR BILDER I NÄSTA INLÄGG NÄR JAG OCH DENISE TOG BILDER IGÅR PÅ DAGEN! :)
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS :love:

Kommentarer
Postat av: fia

du får inte sluta blogga!

<333

2011-08-02 @ 23:29:20
URL: http://fiaeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0