nu ska jag sova snart.. Men ni får ett lit...

img_4310 (MMS)

nu ska jag sova snart.. Men ni får ett litet inlägg! Imorgon börjar jag 8.10 med  gympa direkt! Så de blir nice att börja dagen så! Så ja.. Har fixat allt tills imorgon.. Danskläder, gympakläder och så! Så nu ligger jag här i sängen med kräm i ansiktet (som ni ser på bilden) jajaj, de kommer 2 tidinställda snart! Ett kommer kl 23.00 och VINNARNA AV DAGENS BLOGG 00.00 så var berädda på de! ;) så ja.. Men nu ska jag sova å så men jag säger godnatt nu, även fast de kommer 2 inlägg ikväll Menmen.. Men ja, kommer kanske ett morgoninlägg också! KANSKE! åh va kul ska få träffa Erica o olivia också imorgon (dansen) å gabbi såklart. Men puss o godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0