OJSAAN.

'HEHHEHE bloggade typ ingenting , mest om tävlingar och sånt men nu bloggar jag på "RIKTIGT " och ja .. nu sitter jag här och har lite ont i halsen men jajajja, ska göra matten snart också, duscha, sen läsa & sen sova. IMORGON HAR VI SKOLFOTÒ. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.
De skrev jag på fb och VET att jag är konstig.
JAJAJA. ehm .. hos gabbi vare kuligt, vi gjorde smoothie sen satt vi på ängen vid LIDL och prata o så . Sen drog jag hem vid 7 eller nått så nu sitter jag här och MÅSTE GÖRA LÄXA för mamma får utbrott annars så ja .. vi hörs!
XOXO :*

Kommentarer
Postat av: W!LMA

Tack så mycket sötnos !Den är köpt på BikBok, men tror tyvärr inte att den finns kvar :(



Kraam

2011-08-30 @ 21:20:36
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: dite

allt bra idag? :)

2011-08-30 @ 22:55:13
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0