Sämst uppdatering i VÄRLDSHISTORIEN.

Har inte haft möljighet att blogga .. IDag har jag varit med linnea. VI kollade på film , vi var slöa hahah. men vi kolla på:
Den var asbra! TRAILERN:
Gud den var verkligen sjukt bra och spännande :'D
-
Linnea åkte hem vid 4 typ . då ringde Tessy och jag fick en tröja av henne som hon köpte i spanien :DDDDD
O ja .. :D då kolla vi lite på TV hiihih , sen så lyssna vi på musik ute i solen och ja .. sen skar therese sej på nånting konstigt så hon förlora blod så då mådde hon jätteilla och fick ont i huvudet så då gick hon hem .. då åkte jag och mamma till arninge och kolla lite .. köpte lite smågrejer på rusta - typ tvåler, ansiktsmask, body lotion, deo och lite så :) Sen åkte vi hem, förbredde maten och stack iväg och sprang, 3 km eller va de är! Sen åkte jag hem, duscha och tvätta håret, sen åt jag mat. tom kha kai <--- sjuuuuukt god thaisoppa typ med kyckling i kokosmjölk & ris till ! så sjukt gott var de. ganska starkt men jag är inte så känslig. Åh va jag älskar thaimat & kina mat!
De är typ såhär de ser ut .. :'D mmmm .. <3
O nu ligger jag här i min säng och ah .. så skönt! :)
Ska spela sims på facebook nu . NOLIFE - haha men vi hörs sen, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0