BElieve in YOUrself.

bjuder på en bild från igår ---
HEJ!
Förlåt för jag inte uppdaterat bra.. igår skrev jag ingenting.. men jag va först i tebban med mami och åt en smoothie och köpte lite grejer, sen vid 4 drog jag till malin! skulle va där tidigare men hon skulle fixa 1000 saker så drog till tebban imellan. Tog med mig kameran till malin också , men blev sååååååå fula bilder få ni fick en där uppe ni ser.. ^^
Idag va de pissskola.. vi hade ingen gympa så vi hade 3 lektioner i musik.. fick lite kramp i halsen haha.. vi hade musik i typ 4 timmar sammanlagt.. + imorgon har vi matte sen repetion i ***hallen .. haha men jaow där ska vi fortsätta träna för på lördag har vi luciakonsert för typ 1000+ personer .. så ja vi ska gå med ljus och sånt, som förra året. Jobbigt men ändå kul liksom .. Skönt att missa lektioner och skit haha .. men yesbox, Men ska ta lite bilder, fixa till imorn och ja göra lite grejer som jag inte vet mer, JA ska läsa bloggar!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0