Dag 8: En bild på en tid du saknar.

'
'
'
'
'
hoppar över 6an och 7an .. tar 8an nu:


Tilde, min förra bästavän. Vi var med varann varje dag nästan! HELA TIDEN! Vi var så tighta, vi skrattade, bråkade, dansade, sjöng och massa! Vi hade en klubb när vi löste mysterium och hade så kul. Vi höll på att spionera på "..." och de va så kul! Och kommer du ihåg när vi sjöng jämtjämtjämt, på vår förra skola där alla 6åringar sprang efter oss för ville ha våra autografer och åh.. och vi sökte in till lilla melodifestivalen för vi skrev massa låtar..
Våra tider har varit så otroliga, och jag mådde så bra med att va med dig, tills du flyttade, du flyttade till östersund, så nu har vi inte träffats sen 2009 tror jag de va.
Saknar dig så de gör ont :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0