DAGEN + ny tröja

Hej!
Igår så va de dansuppvisning, då kollade therese på!
efter dansen så åkte vi hem, och hon slagga hos mig. Vi såg på film och skypade + åt godis & ostbågar.
Sen imorse gick hon hem vid 12, då gick jag och mötte malin, sen drog vi till Sollentuna Centrum!
Där gick vi runt en massa och kolla i butiker, åt lunch och sånt mys där! Haha vi gjorde lite roliga saker där också hahaha..
Jag köpte bara 1 tröja, men malin köpte julklappar till sina syskon, likadan tröja som mig fast i röd, och andra saker.. haha mer än mig iallafall! Men ja sen vid 6 åkte vi hem .. nu sitter jag här och har ätit middag och proppat i mig godis, nu ska jag kolal på "the santa claus" och mysa med mig själv!
Imorgon ska jag vara med malin igen, hos henne tror jag! Då tar jag med mig kameran och stativet och fixar några bilder till er!
HÄR ÄR TRÖJAN JAG KÖPTE:



SÅ SNYGG

199:- GINATRICOT

Ska film'a nu så hörs sen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0