Dear John

HEJ!
Nu har jag precis kollat klart på Dear John.. Den var bra & sorglig..
Innan åkte jag och mami till affären och köpte chips och fanta till kvällen.. så har ätit de hela kvällen till filmen!
Men japp har varit en liten lugn och myskväll.. älskar sånna kvällar när man har helg.. Snart är de jullov också .. På tisdag har vi avslutning och blablabla.. sen på onsdag ska jag till stan med farmor tror jag .. och handla lite julklappar, äta lunch och kanske se på bio ? Vi får se...
Sen på LÖRDAG nästa vecka är de JULAFTON!

Ska fixa en ny kategori nu .. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0