Fotodag.

HEJ
Börjar blogga igen nu .. haha 1 dags bloggpaus typ haha, länge jag vet.. xd säger vi.
Men idag har jag haft ont i huvudet hela dagen så de ända jag kände för va att ta lite foton. KUL VA. Va tycker ni om bilderna? :)
JAJAJAJA såg ni hur de snöade idag? Helt amazing, de är de man har väntat på ett tag nu, hoppas de vita stannar kvar till jul!
Men japp sen lagade jag mat/lunch/middag haha , jag gjorde köttbullar och pasta. GOTTGOTTGOTT.
Men nu sitter jag här och slappar som tusan asså, ska .. ut snart till familjah och ta nått gott tror jag och kolla på TV .. tv:n är säkert upptagen. ÅH JAG VILL FLYTTA. Har så litet rum så de får inte plats med nått mer, ingen tv eller nått, därför kommer vi inte få lika mycket paket som förra året. Har typ allt nu jag önskar mig. Jag önskar mig nya Ugg's som jag vet att jag ska få.. och kläder, pengar, hårprodukter, blöjor haha skoja inte blöjor men ja .. typ de och APPLE DATOR ofc.. och en nikon kamera hahaha kommer aldrig få har en helt okej systemis men nikon är bättre x1000, Min syrra har en sån nikon, är så avis!
MEN man kan inte få allt, right? Men som jag alltid säger önska kostar ingenting. Och jag önskar mig en digitalkamera också, vet att ni bryr er fett med mycke!
Men morgondagens planer kommer i nästa inläääggg..
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Wilma - Häst & Foto

Fiina bilder!:D<33

2011-12-18 @ 09:06:43
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0