Gott nytt år

omg de va sjukt läskigt på den där stenen de va ashal is på hela stenen..








HEJ PÅ ER!
Idag tidigare, var jag och pappa ute och gick med mimmi i Djursholm och tog lite bilder som ni såg där uppe ..
Va tycker ni? Jag tog dom för att ni ska få lite bilder här att kolla på!
-
Nu ska jag duscha och sånt.. Sen ska vi till Therese halv 7, men jag tänkte gå dit lite tidigare tror jag..!
Så kommer alla dit, som ni kanske vet är vi 5 barn då, jag, therese, gustav och 2 andra gäster som är 12 och 13, en tjej och en kille. Kul!
Sen ska vi se på massa fyrverkeri, de blir kul jag älskar att kolla på de och dricka päroncider. (Y)
Men ja har inte tid att blogga.. har ändå inget att säga, ska fixa några tidinställda nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hoppas att allt är bra! Jag får passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år, dagen till ära ;)

2011-12-31 @ 15:36:59
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0