Julafton 2011 - bilderna

VISAR LIKSOM HELA DAGEN - BILDER:
Precis innan alla kom, vid 12 ungefär!
Precis innan vi skulle börja äta, (de hade jag på mig som ni ser) De är jag och Natha! ser ni jag är längre än henne och hon är 23..

haha bjuder på den där, de va när vi satt och åt! Natha till vänster, jag till höger och nathas kille i mitten xd
När vi öppnade paketen, blev tyvärr bara 1 bild på de ..
HÄR KOMMER DE JAG FICK! :

Den här snygga tjocktröjan! ÄLSKAR DEN! Baksidan:
SÅ SNYGGT! Fick iallafall den av mamma och pappa!
Jättesnygg glitter-tröja! Älskar den! Fick den av bästa denise!
Snygg tröja, jätteskön! Fick av mamma
Jättecool och söt mössa! Fick av Denise
Mobil"fodral" man har runt halsen.  & hårspennen , från mamma och pappa
Cupcakes recept&formar , och strumpor  , från mamma
Brun halsduk , från mamma   ,  & mörkblått linne (mörkare i verkligheten) från mamma och pappa
En bok "Det här var ju tråkigt." haha, från nathalie
Rosa hörlurar!  , från pappa
Skolgrejer till skolan  , från mamma
Almenacka! SÅÅÅÅ SNYGG ÄLSKAR DEN!
innuti:
baksidan:
Från mamma
Filmkamera! från Nathalie!
Skitsnygg tröja, från mamma
Mina älsklingsjeans, hade sånna förut men dom gick sönder, blev så ledsen :'( Men nu fick jag nya likadana , av mamma
PEACE mjukisar  , av mamma och papp
OCH SEN:
EXAKT DOMHÄR UGGS'EN! ÄLSKAR DOM! Från mormor!
-
fick högtalare också men glömde ta kort på de!
MEN DE VA ALLT JAG FICK! Snygga saker? Om ni vill veta nått speciellt från vilken butik osv, kommentera då så svarar jag!
NU KOMMER LITE MER BILDER FRÅN SENARE EFTER PAKETÖPPNINGEN:
hahah, när jag har min peace trröja på mig, haha! snygg bild ;)
Sen satte jag på mig min one piece (bilden är tagen typ klockan 2 på natten)
MEN JA DE VA ALLA BILDER! hoppas ni blev nöjda nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0