ledsen..

..att jag är världshistoriens sämsta bloggare, men har man ett liv så har man.
Nejmen nu är de iallafall LOV! Fatta va najs, men mindre najs är att jag har fruktansvärt ont i halsen.. verkligen jätteont just nu, fick de ikväll, inte kul alls att må så.
Ska/skulle till stan med farmor imorn med vet inte om de blir nått för ont i halsen och så .. blir kanske på torsdag, ska ringa henne imorn.
AJ där brände de till i halsen men fyyyyyy va ska jag skriva?! Idag va de avslutning i tibble teater och då sjöng våran klass på scenen och de gick skit för har fuldag idag och va ful hela dagen så de va inte så skoj. Men åh de är jobbigt när de är knäpptyst i huset och tangenterna låter när jag skriver, så ja.. men vi hörs imorn ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0