Tränat!

Helluuuuuh! Skulle ju varit med Denise idag.. Men hon skulle tydligen jobba från 12 till 8.. De va syyynd. Men ja jag och mamma stack till träningen på danspass, kul!
Sen handlade vi bakgrejer och sånt oc åkte hem, då åt vi soppa och började baka, vi håller just nu på att baka lussebullar som håller på att jäsa, sen ska vi göra julgodis, pepparkakshus, ta fram krubban och ta fram julgranen!
Sen ska jag måla naglarna, borsta håret och ha ansiktsmask och dricka chailatte! MYYYYS! Men nu ska jag lyssna på musik i mina hörlurar, puss !

 


Kommentarer
Postat av: johanna

tack detsamma, allt bra?? :)

2011-12-18 @ 21:45:54
URL: http://hsjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0