Jag saknar det vi hade förut. Vi var som tajtast.
Vad händer nu? du spelar någon du inte är och liksom inte är den du alltid varit. Ursäkta? jag är inte luft. Tänk efter med din lilla hjärna och bestäm dig vem du vill vara med. Du bara är med kompisarna du egentligen inte gillar som är fejk mot dig. Och du har mig som en liten "jag har dig när jag inte kan va med dom andra oäkta vännerna."   SKÄRP DIG. Jag tycker om dig jättejättemycket när du är själv, utan kompisar. då har vi det sjukt kul och allt! sen, när du är med kompis så är du inte dig själv. vad ska man säga?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥

RSS 2.0