Alla ♥ dag .

♥Hej alla!♥
Har ni haft en bra alla hjärtans skoldag? :)
Har ni fått någon alla ♥ dag present av någon?
Själv har jag fått lite fina grejjer.
Dethär har jag fått av min familj. <3
Tack så mycket !
+ fick jag inne  nallen eller brevid låg det ett jättefint halsband med ett [M] på. :D jättefint!
---
Men i alla fallllll.
Efter skolan gick jag och tesssy till dansen och det gick bra . :)
men jaaaaaaaa. när jag kom hem fick jag lite grejor hehe alla♥dag presenter dådå .
men jahh..
till middag åt jag kyckling med ris och såååås. jätteintressant jagvet. :P
Men jag har inte så mycket att säga. :sss hehe
puss

Kommentarer
Postat av: johan

nej ja får inget

2011-02-16 @ 16:25:29

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0