Älskar dig så mycket att det inte går att beskriva hur mycket.♥

Du är verkligen mitt allt! När jag kommer hem varje dag från skolan så kommer du fram och börjar skälla och vifftar på svansen och jag lyfter upp dig och kramar dig så mycket som det går!
Du har alltid funnits där för mig när jag är ledsen så tröstar du mig av att du kommer fram till mig och slickar mig på handen och kollar på mig med sina söta ögon. Du har alltid funnits där för mig när jag är sur på nån och jag behöver prata så har jag alltid dig.
Du sprider glädje , hela tiden. Och gör alla människor lyckliga!
♥Jag älskar dig Mimmi. Du är oslagsbar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0