Datorn = Segigare än segigast. Ni = sugigaste på att kommentera!

Hej !
Nu har jag typ precis jobbat med specialarbetet, dock mycket kvar men det fixar jag imorgon ! Har varit dålig på att blogga idag, men jag har ett liv, så jag måste göra viktiga grejer, som göra läxor, planera och allt sånt ! Men ni vet att jag tänker på er & bloggen hela tiden , men kan inte alltid. + min dator är CP och suger och segar, så ibland går det inte när jag än försöker.. så .. ja .. ni får stå ut med det helt enkelt ! Men ju mer ni kommenterar, desto roligare blir det för mig att blogga och då bloggar jag mera! Så vad vill ni?
Men imorgon är det en lång skoldag och jobbig. Fast vi har vikarie och det är lättare och roligare. Hon är väldigt blyg o så och hahah säger lite roliga saker o så. Men annars snäll. Våran riktiga fröken var sjuk idag, och är sjuk imorgon också..
Men  nu ska jag göra i ordning mig för pappa ska rätta min matte och jag ska sova i tid så jag inte somnar på lektionerna!
Vi hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0