.

Senaste:
1. Mening du sa: "Åh nej orka let's dance"
2. Personen du pratade med: Pappa
3. Du fick sms av: någon?
4. Du kramade: hm linnea tror jag?

Idag:
5. Kläder: Kläder just nu har jag min onepiece
6. Bättre än igår: Allt

Imorgon:
7. Är det: Lördag
8. Planer: venne...

Favorit:
10. Nummer: 14
11. Färg: Roooooooosa
12. Årstid: Sommar såklart !

Frågor och svar:
13. Saknar du någon? Saknar måååååååånga
14. Humör för tillfället? Glad och trött
15. Det första du gjorde i morse? Gick på toa ,hahaha
16. Vad åt du sist? chips :D
17. Vad irriterar du dig på? Haha mycket tror jag.
19. Vem tänker du på just nu? Många
20. Tror du att personen tänker på dig med? ...
21. Vart reste du sist? Om du menar utomlands så var det Thailand.
22. Vad gjorde du igår kväll? träna
23. Liknar du din mamma eller pappa? venne..
24. Ler du ofta? Yees
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek såklart.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Har aldrig gjort det men om jag skulle det så yes.
27. I vems säng sov du i natt? Min säng,
28. Vilken färg har din tröja? som jag har på mig ? eh jag har onepiece som är rosa.

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Många gånger
31. Gråter du när du skadar dig? Heheh nej, eller det beror väl på ..

Lycka:
32. Är du en glad person? Ja förfan !
33. Vad gör dig glad? Det mesta, typ
34. Önskar du att du var lyckligare? Jag kan inte bli lyckligare än vad jag är just nu.
36. Kan musik göra dig glad? Det GÖR mig glad !

Förhållanden:
37. Hur länge varade ditt längsta förhållande? -
38. Hur många seriösa förhållanden har du haft? vetinte
39. Har du ett förhållande nu? nej
40. Isf, hur länge har det hållit hittils? '

Kärlek:
41. Hur gammal var du när du hittade din första kärlek? hmm venne
42. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ah
43. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Jag menar det varje gång?Så ja.
44. Har du en flick/pojkvän? Men neej
45. Är du nöjd med det? ?
46. Är du kär? kanskedet eller nej ttror inte det.
47. Konstigaste komplimang du fått av en kille? hmm många.
48. Bästa stället att hitta kärlek på? Ehm, jag vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0