Godemorgeone. ♥

Godmorgon alla!
Har ni sovit gott?
Själv har jag sovit jättegott.
Igår så skulle jag bada. Och jag trodde mamma stängde av kranen. Men nejnej så allt rann över..
FAIL!
så jag fick dusha vid typ halv 11, för det gick slut på varmvatten. alla handdukar blev dyngsura och allt!
Menmen. Jag lade mig i en nybäddad säng och mimmi var kammad och fin också.
Jag är hemma idag igen som sagt.
Och imorgon tror jag det inte blir mycket bloggning,
för våran klass i skolan ska hålla i ett skoldisco för skolan, och vi ska vara kvar där och städa sen så jag kommer hem vid typ 11, + att efter skolan imorgon ska jag typ inte åka hem i mellan.. eller nått?
Så det kanske inte blir några inlägg och uppdatering imorgon.
så ha inte höga förväntningar på att jag ska blogga imorgon.
Ni kan läsa andra bloggar sålänge. Men kolla gjärna in min blogg ändå,Tack :)
Jag vaknade vid halv 9 imorse av att mimmi skällde i mitt öra för en person skulle hämta en grej, och då ringde hon på ringklockan och då vakna hela huset, det var inte så kul och bra.
jag är ju sjuk o så..
Men sen så kolla jag på en film.. och nu ska jag se en ny och äta frukost!
Hörs sen!!
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0