Godmorgon

Efter i tiden ? ..
nej men jag va på fest liksom daaaah. nej jag skämta. Men jag var på fest hos hanna & johanna. Det var. Vi börja med att komma diiit och så skulle vi typ in i mörka skogen 4:a och 4:a hahaha, jag var den ända som typ ville tillbaks hela tiden & det var jätteläskigt. Tillslut hitta vi jojjo och hanniiis och då typ var det en backe ner där dom grilla. :D det var hamburgare. xp Men JAG SLUTAR NOG MED DEN DÄR DAG 1-20 OM MIG, för att byta ämne men ah. Jag pallar inteeee ! orkakorka. Men i alla faaaaall. Sen var det tipsrunda och jag tappa min mössa när jag gick men fingal hitta den, intressant ellerhur. Vi hade disco och dansa o ah. Det var skojigt. Vi dansa typ bara, och jag vann dansstoppen jag känner mig bäst. ellerhur ?  jag känner mig stolt. + vann tipsrundan, och nicepicke mandelmassa -  som inte ens rimmar sa att det var tack vare honom. Men neeej ?!?!?!!??! glömde han nån.. ? aaaaaaaa. MIG. Nej man jag känner mig dissaaad ! Och vetni vi drack bål med stor sked i en skål man tog ifrån med stjärnfrukter typ och vindruvor. Det var gott. Ni får tro att det är alkohol i och vi säger att det va det.
Jag hade guldbyxor på mig och svart top med guldglitterpaljetter på typ. och innan jag gick på partyt sov jag typ 20 minuter så jag hade bara 40 min på mig ?! och jag visste knappt vad jag skulle ha på miiiig. så jag ravsla fram någonting som jag ravsla fram, something.
Men sen så sluta det typ halv 10 och alla kom, min syster kom och hämta mig för nånting , jag venne ? men jag ville fortsätta, fett kuul . Men nej fett tråkigt. och nu måste jag typ duscha och allt för jag är varm .
Och jag måste och va fressssch . sen ska jag se tveller typ .
slumpaddddd

Kommentarer
Postat av: johan

hoppas festen var kul

2011-02-04 @ 23:12:05
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0