Godmorgon - sent !

Hejhej !
Nu har jag precis en ny och enkel design. Får va så. (: den andra kanske var lite rörig? Men jag ska fixa lite mer grejjer nu som är snyggt till bloggen!
Jag är då hemma idag igen som ni förstår. :P hehe. Men inatt somna jag inte, asså jag drömde en mardröm och kunde inte somna om. Jag är trött nu och kanske blå runt ögonen. Jag vågar inte kolla mig i spegeln, jag har smutsigt hår och ser inte så kul ut ! Ska nog duscha ikväll eller nu på dagen.
hmmm.. Har inte så mycket mer att säga. När man är sjuk har man inget specielt att säga. xp men vi seees !
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0