Godnatt potatisar. xd

Hahah nejmen godnatt hörrni.
Jag har varit och träna, kom typ hem för en timme sen eller typ 40 min, sen duscha jag & tvätta håret och blev fräsh. Och sen tog jag en avokado i 2 halvor och hade keso och caviar (rom) på. Det var gott & nyttig och man känner sig bra i kropp & själ. Bilder på avokadosarna kommer imorgon för jag hinner inte nu, ska sova är jättetrött ! kommer somna på 10 sekunder.. eller 5. Men godnatt soffpotatisar när jag är och tränar. xp hahaha.
Godnatt mina fina, vi syns imorgon. Sov så sött.
Pusspuss. <3

Kommentarer
Postat av: johan

god natt

2011-02-03 @ 11:00:28
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/
Postat av: johan

i dag e jag sjuuk =( så jag kommenterar på dan)=

2011-02-03 @ 11:01:18
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0